hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|نمایشگاه کتاب استان قم افتتاح می‌ شود

قم|نمایشگاه کتاب استان قم افتتاح می‌ شود

رئیس چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم از افتتاح این نمایشگاه همراه با نمایشگاه تخصصی کتاب کودک خبر داد و گفت: این نمایشگاه پنجشنبه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در محل نمایشگاه های دائمی استان قم فتتاح می‌شود.
به گزارش رویداد ایران،حمید خرمی در نشست خبری که ظهر امروز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، اظهار کرد: چهاردهمین نمایشگاه کتاب و سومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک پنجشنبه ساعت 15:30 دقیقه در محل نمایشگاه‌های دائمی استان قم با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح می شود و بازدید عموم از روز جمعه 13 دی ماه خواهد بود.
وی با بیان اینکه 580 ناشر برای حضور در این نمایشگاه از سراسر کشور ثبت نام کردند، تصریح کرد: به دلیل کمبود زیرساخت‌های موجود برای برگزاری نمایشگاه از شمار ثبت نام کنندگان پذیرای 341 ناشر در 240 غرفه در نمایشگاه هستیم.
رئیس اتحادیه ناشران استان قم افزود: کتاب‌های عرضه شده دراین نمایشگاه در موضوع‌‌های ادبیات، تاریخ و فلسفه، هنر، پزشکی، حقوق، کتب دانشگاهی، زبان، کمک آموزشی، کودک و نوجوان، روانشناسی و حوزوی است.
وی حضور ناشران برجسته کشور در نمایشگاه کتاب را از جمله ویژگی‌های ممتاز این نمایشگاه دانست و بیان کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی از جمله برنامه‌هایی است که در حاشیه این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.
رئیس اتحادیه ناشران استان قم با تاکید بر اینکه در این نمایشگاه 5 میلیارد ریال بن کارت توزیع می‌‌شود بیان کرد: حداقل تخفیف کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه 30 درصد است.
 وی با اشاره به ساعت بازدید این نمایشگاه خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از ساعت 15  تا 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های قم میزبان علاقه ‌مندان است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد